onsdag 9 september 2009

Uppdaterat bloggen

Tjenixen.
Nu har jag fixat bloggen igen. Hoppas det blev lite bättre och snyggare, kommer antagligen att fortsätta pilla lite med den då och då tills jag blir nöjd. Men vad tycks än så länge?

På söndag blir det tävling igen med Rambo. BAM, Blekinge agilitymästerskap i Ronneby blir det. Inofficiellt i för sig men kul övning inför tävlingen i Emmaboda nästa helg och det blir många duktiga ekipage från området. Även kul att kolla på andra ju.

Ikväll ska jag smygträna lite med några kompisar. Kanske lägger jag in några bilder från det i efterhand. Annars får ni hålla er tills videon på söndag. Brukar vilja att någon spelar in våra lopp så man kan se vilka förbättringar man gjort eller behöver göra.

Nehe, nu har jag annat för mig. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar